Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Previsión de Necesidades do Mercado: Análise de Repositorios e Programacións |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Previsión de Necesidades do Mercado: Análise de Repositorios e Programacións | Código | 616531021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
-Produción cualitativa. |
1. A cultura cualitativa. 2. O talento. 3. O sistema. 4. O produto. |
-Creación de marca. | 1. Da marca aos contidos audiovisuais 2. A importancia da comunicación 3. Posicionamento da marca na contorna dixital |
-Cinema I. | 1. O cinema comercial 2. Selección de mercados 3. Revisión de casos de éxito |
-Cinema II. | 1. O cinema de autor 2. Selección de festivais 3. Revisión de casos de éxito |
-Cinema III. | 1. Financiamento local coa posibilidade do financiamento internacional. Temas locais vs temas universais. 2. Coprodución nacional e internacional. 3. Facer non ficción como paso previo á produción de ficción. 4. Novos realizadores. |
-Entretemento. | 1. A telerealidade: - A vida real na tele. - As nosas emocións a través doutros. - Os perfís máis buscados. 2. Os castings: - Cada xénero unha procura. - Especialidade profesional. 3. Os programas especiais: - A procura de comunicación. - Datas especiais. - Badaladas fin de ano. Todos a un tempo. |
-Formatos. | 1. GRAN HERMANO// QUIéN QUIERE SER MILLONARIO?: o gran cambio. 2. Os concursos: 2.1 O Quiz Show. Un xénero paralelo á historia da televisión. 2.2 O Game un clásico que volve. 2.3 O Guessing game. Novo xénero: “O concurso do ano”, “ Bet on your talent”. 2.4 Como se fai un concurso?: Factores crave. 2.5 Os concursantes heroes dos espectadores. 2.6 “Boom” as claves levadas ao extremo. 3. O Emotaiment: 3.1 A televisión é emoción. 3.2 As historias da vida. 3.3 Os protagonistas. 3.4 As procuras. 4. Os programas de aventura: 4.1 "Volando Voy". 4.2 "Planeta Calleja". 4.3 Un comunicador: Jesús Calleja. 4.4 O famosos como reclamo. 5. O cooking show: 5.1 A cociña como xénero. 5.2 As receitas. 5.3 O plan de traballo. Unha formulación diferente. 5.4 O espectador aprende. |
-Animación. | 1. Películas de Animación: ÓSCAR e GOYA. 2. Diferenzas fundamentais entre producir animación e imaxe real. 3. Incremento das técnicas de animación no cinema de ficción: exemplos. 4. Orzamentos. 5. Financiamento. 6. As televisións, compañeiras imprescindibles. 7. O mercado internacional como obxectivo. |
|