Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Iniciación en deportes V (Baloncesto. ou Atletismo II. ou outra) (optativa) |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Iniciación en deportes V (Baloncesto. ou Atletismo II. ou outra) (optativa) | Código | 620G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A importancia da actividade física con perspectiva de xénero. |
A necesidade dunha ciencia con perspectiva de xénero. A influencia da cultura de xénero na vida e na práctica física de mulleres e homes. A actividade física en diferentes momentos da vida das mulleres. Os abusos, violencia e sexismo como elementos dunha mala praxe. |
- Actividade física e ciclo ovárico. Mitos e lendas. | O corpo das mulleres vs. o corpo dos homes. Características básicas da actividade física durante o embarazo e o posparto. O envellecemento activo. Falsas crenzas e estereotipos cara as mulleres durante o climaterio. |
Programas específicos de actividade física para mulleres e programas coeducativos | Proxectos de intervención desde a perspectiva de xénero. Xogos e actividades de concienciación para desenvolver a cultura de xénero. Xogos e deportes alternativos e coeducativos. |
Concepto integral de actividade física. Técnicas corporais holísticas. | A observación, correccións e adaptacións como elementos fundamentais da práctica. A postura e a toma de conciencia corporal. A respiración e a súa relación coas técnicas corporais. Adestrar sen lesionarse (chan pelviano e cadeas musculares). A importancia dos estiramentos e da relaxación. Sesións tipo para problemáticas concretas e con perspectiva de xénero. |
|