Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Ciencias Empresariais |
Asignaturas |
Bases de Datos para a Empresa |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Bases de Datos para a Empresa | Código | 650G01022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Asimilar os conceptos básicos das bases de datos para mellorar a capacidade de dirección dos desenvolvementos informáticos da empresa. | A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A11 A12 A16 A17 A18 A19 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Coñecer os fundamentos dos Sistemas Xestores de Bases de Datos (SXBD) | A4 A5 A20 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Coñecer e entender as estruturas, restricións e operacións básicas do modelo relacional. | A4 A5 A20 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Ser capaz de crear, alimentar e consultar unha base de datos previamente deseñada utilizando SQL en modo interactivo. | A4 A5 A20 A21 A23 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B11 B12 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Entender a necesidade de deseñar modelos conceptuais; coñecer e ser capaz de utilizar o modelo ER. | A4 A5 A20 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Aprender a racionalizar e reflectir formalmente as necesidades de almacenamento de información da empresa para poder realizar unha organización dos datos que permita o seu uso eficiente. | A4 A5 A6 A16 A19 A20 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Coñecer a existencia doutros modelos distintos do relacional. | A4 A5 A20 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Coñecer as bases de datos como soporte á toma de decisión xerencial (Data mining, Data warehouse e OLAP) | A4 A5 A16 A19 A20 A21 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B14 |
C1 C2 C3 C6 C8 |
Manterse motivado para profundizar na informática como ferramenta imprescindíbel para o desempeño da profesión. | A1 A5 A11 A19 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B14 |
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
|