Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Desenvolvemento de habilidades comunicativas e comunicación aumentativa e alternativa (CAA). | 1.1. Procesos evolutivos nos comunicadores principiantes. 1.2. Influenza da discapacidade sobre o desenvolvemento comunicativo. 1.3. O desenvolvemento da competencia comunicativa |
Tema 2: Valoración das habilidades comunicativas | 3.1. Enfoque ecolóxico da valoración: Análise da participación, inventarios ecolóxicos. 3.2. Identificación e verificación de actos potencialmente comunicativos. 3.4. Outros instrumentos de valoración |
Tema 3. Sendas da intervención da comunicación aumentativa e alternativa | 3.1. Obxectivos das sendas da intervención 3.2 Principios psicolóxicos. 3.3. Procedementos de intervención |
Tema 4: Intervención da comunicación non simbólica | 4.1. Enfoques non simbólicos: o enfoque da educación responsiva, o ensino naturalista prelingüístico 4.2.Outros programas para promover a aprendizaxe mediante a interacción activa |
Tema 5: Intervención da comunicación aumentativa e alternativa simbólica | 5.1. Enfoques de intervención naturalistas e enfoques estruturados 5.2. Estratexias para comunicadores principiantes: sistemas horarios, transicións, pulsadores parlantes 5.3. Ensino de habilidades comunicativas básicas: eleción, petición e rexeitamento 5.4. Tecnoloxía de apoio á comunicación 5.5. Estratexias de aumento do input lingüístico |
|