Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Asignaturas |
Atención á diversidade na educación física |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade na educación física | Código | 652603312 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE I: Necesidades especiais de tipo anatómico-fisiolóxico. | I.1.- Discapacidades derivadas da perda ou anormalidade dunha estrutura ou función: conceptos e clasificación. I.2.- Características das discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.3.- Necesidades educativas nas discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.4.- Recursos para o ensino da educación física en persoas con discapacidade fisiolóxica ou anatómica. |
BLOQUE II: Necesidades especiais de tipo intelectual e/ou inadaptación social. | II.1.- O marco legal de apoio ás persoas con discapacidades intelectuais e/ou sociais. II.2.- Conceptos crave: discapacidade intelectual, trastornos de conduta, trastonos por déficit atencional e hiperactividade, e inadaptación social. II.3.- Ideas fundamentais sobre o ensino da educación física para estas poboacións. |
BLOQUE III: Educación física e diversidade social. | III.1.- Educación física e xénero. III.2.- Educación física e multiculturalidade. |
BLOQUE IV: Ética e deontoloxía en educación física escolar e deporte. | IV.1.- Moral e ética. IV.2.- Inclusión e exclusión. IV.3.- Ética e docencia. IV.4.- Ética e investigación. IV.5.- Código deontolóxico. |
|