Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Estratexias de intervención temperá |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de intervención temperá | Código | 652G04025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introdución á Atención Temperá | Conceptualización Niveis de actuación Marco legal. Habilidades de comunicación básicas en Atención Temperá |
2. Procesos e instrumentos de avaliación aplicados á Atención Temperá | O proceso de avaliación en AT Principais probas de avaliación aplicadas á AT |
3. A Intervención Temperá en distintas áreas do desenvolvemento | Intervención prenatal Intervención sensoriomotora Intervención sobre o desenvolvemento cognitivo e lingüístico Intervención sobre o desenvolvemento socioafectivo |
|