Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Análise estatística de datos |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Análise estatística de datos | Código | 730495005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A4 | Coñecer e aplicar técnicas estatísticas á análise de datos procedentes de ensaios de materiais complexos |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 | Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 | Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B6 | Aprender a aprender |
B7 | Resolver problemas de forma efectiva |
B9 | Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B12 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
B13 | Actitude orientada á análise |
B18 | Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|