Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Profesorado
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia aborda en primeiro lugar unha reflexión e un posicionamento sobre a concepción da práctica da investigación. Posteriormente concrétase a lóxica do proceso de investigación nas súas fases e tarefas concretas. Aínda que se ten especialmente en conta o carácter pluriparadigmático da investigación en ciencias sociais (e a subseguinte configuración de diferentes perspectivas metodolóxicas: distributiva, estrutural e dialéctica en termos de Ibáñez), a presenza doutras materias que profundan nalgunhas delas, así como o limitado do tempo, fan que nesta materia fágase especial fincapé no deseño cuantitativo e no mixto.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías