Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
Program for quantitative data analysis with tourism examples |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Program for quantitative data analysis with tourism examples | Code | 615524011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Basic |
HAIR, J.F. Y OTROS (2005). Análisis Multivariante. Madrid: Pearson Educación PÉREZ, C. (2009). Técnicas Estadísticas Multivariantes con SPSS. Madrid: Garceta NARDO, M. Y OTROS (2008). Handbook on constructing composite indicators: Methodology and user guide. París: OCDE NARDO, M. Y OTROS (2005). Tools for Composite Indicators Building. Ispra: OCDE |
Utilizaranse ademais distintas fontes de datos e outro material, que se publicarán no Moodle da materia ao longo do curso. |
|
Complementary |
CAMARERO, L. Y OTROS (2013). Estadística para la investigación social. Madrid: Garceta PEREZ, C. (2011). Excel 2010. Curso práctico. Ra-Ma Editorial PEREZ, C. (2005). Técnicas Estadísticas con SPSS. Madrid: Pearson Educación PEREZ, C. (2013). IBM SPSS Estadística Aplicada. Conceptos y ejercicios resueltos. Madrid: Garceta |
|
|