Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos |
Grao en Enxeñaría de Obras Públicas |
Asignaturas |
Regulación de Recursos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Regulación de Recursos | Código | 632G01051 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas a través de TIC | B1 B2 B3 B4 B5 B11 B13 B14 B15 B16 B8 B18 B19 B20 C1 C3 C4 C5 C7 C10 C12 C14 C18 C2 C8 C19 | Os alumnos realizarán de manera individual 1 traballos co programa HEC-HMS. Para aprobar a materia será necesario sacar una nota mínima de 4 sobre 10. | 30 |
Solución de problemas | A19 A28 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B13 B14 B15 B16 B8 B18 B19 B20 C1 C3 C4 C5 C7 C10 C12 C14 C18 C2 C8 | Os alumnos entregarán os exercicios de boletíns de prácticas propostos. Para aprobar a materia será necesario obter unha nota mínima de 4 sobre 10 no total das prácticas propostas | 35 |
Proba de resposta breve | A19 A30 C4 C5 | Os alumnos realizarán dous exames de seguimento da meteria de respostas breve ao longo do curso. | 35 |
Observacións avaliación | |||
A materia pode superarse de dúas formas: 1. Avaliación continua. Seguindo o indicado na guía docente. O procedemento de avalación continua so é válido para a convocatoria de primeira oportunidade. 2. Realizando un exáme final da materia de carácter teórico-práctico. Neste caso tamén será necesario entregar o traballo de TICs (cunha nota mínima de 5 sobre 10).Esta é a metodoloxía aplicarase aos alumnos que non superen a convocatoria de primeira oportunidade e tamién é a que se recomenda para os alumnos Ao comenzo do curso os alumnos deben escoller unha metodoloxía para superar a materia. Aqueles alumnos que non poidan asistiar a clase regularmente (p.ex. por conciliación laboral ou familiar) deben comunicarllo os profesores ao comenzo do curso. |
|