Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Asignaturas |
Intervención na Demencia |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención na Demencia | Código | 651516012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A18 A24 B10 C6 C7 | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. | 5 |
Seminario | A18 A19 A24 A25 B2 B7 B9 B10 C6 | Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. | 10 |
Recensión bilbiográfica | A18 B10 C6 C7 | Proceso de lectura crítica dun libro, dun artigo, dunha tese ou dunha comunicación a un congreso. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración súa en relación coa literatura existente sobre o tema | 5 |
Estudo de casos | A25 B2 B7 B9 | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. | 10 |
Traballos tutelados | A18 A19 A24 A25 B2 B7 B9 B10 C6 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). | 20 |
Proba mixta | A19 A25 B2 B7 B9 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxetivas. | 50 |
Observacións avaliación | |||
|