Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Psicofarmacoloxía |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Psicofarmacoloxía | Código | 652438013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas. |
A3 | Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
A7 | Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
A12 | Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
A13 | Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
A16 | Adquirir os coñecementos e destrezas necesarias para a exposición e defensa dun traballo de investigación. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B3 | Traballo en equipo. |
B5 | Habilidades nas relacións interpersoais. |
B6 | Razoamento crítico. |
B8 | Aprendizaxe autónoma. |
B15 | Capacidade de traballar cun equipo interdisciplinario. |
B16 | Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|