Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A5 A7 A13 B12 | Para superar a materia, o alumnado realizará unha proba escrita con preguntas tipo test e preguntas de resposta breve sobre os contidos da materia. | 70 |
Presentación oral | A13 B2 B10 C3 | O alumnado, por grupos, realizará unha presentación oral dos contidos propostos ante o resto dos compañeiros. Valorarase a calidade da exposición, a relevancia dos contidos seleccionados na presentación e a demostración da súa comprensión. |
15 |
Análise de fontes documentais | C4 | Ao longo do curso iranse propoñendo distintas tarefas e actividades (lecturas, traballo con materiais, documentos audiovisuais, etc.) sobre as que o alumnado deberá traballar tomando en consideración as orientacións do profesorado. | 15 |
Observacións avaliación | |||
OPCIÓN Alumnado a) b) OPCIÓN Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica Exame escrito sobre os contidos teórico-prácticos da materia (100%). OBSERVACIÓNS 1. Para superar a materia cómpre obtener unha puntuación do 50% do peso de cada 2. A convocatoria de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a convocatoria 3. Así, a)
|
|