Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
Equality Policies in Education |
Contents |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Equality Policies in Education | Code | 652439012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. FUNDAMENTOS DA CULTURA IGUALITARIA | 1.1 Xustiza social nun mundo globalizado 1.2 Igualdad vs Igualitarismo 1.3 Niveis de xustica social 1.4 Re-conceptualización do público 1.5 As sementes dua novo humanismo |
2. PRESUPOSTOS TEÓRICOS PARA PENSAR UNHA NOVA CIDADANÍA | 2.2. Transformacións sociais e ámbitos de intervención 2.3. Procesos de aprendizaxe e participación democrática 2.3. Profesionalización e democratización 2.4. Pedagoxía crítica e cidadanía 2.5. Socidade e escola na construción de cidadanía |
3. FORMACIÓN DE IDENTIDADES E IGUALDADE | 3.1. Experiencias identitarias 3.2. Relacións culturais e diversidade identitaria 3.3. Dimensións educativas na construción da identidade 3.4. Curriculum e diversidade cultural 3.5. Escola e pluralismo cultural |
4. CONTROVERSIAS NO BINOMIO REDISTRIBUCIÓN/RECOÑECEMENTO | 4.1. Conflictos en torno á redistribución e recoñecemento 4.2. Dualismo perspectivista e integración 4.3. Políticas escolares en torno á redistribución 4.4. Políticas ecolares en torno ao recoñecemento 4.5. Representación e xustiza curricular |
5. DISCURSOS DE XÉNERO NO ÁMBITO ESCOLAR | 5.1. Curriculum oculto e desigualdade 5.2. Coeducación e escola mixta 5.3. A cultura da masculinidade 5.4. O androcentrismo no curriculum 5.5. O Universalismo interactivo |
|