Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
Research in Guidance Counseling |
Learning aims |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Research in Guidance Counseling | Code | 652439014 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Ser capaz de aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa orientación. | AR1 |
||
Ser capaz de concibir e deseñar un proceso substancial de investigación con rigor científico seguindo as pautas do método científico e dos procesos de investigación desenvoltos acordes a determinadas metodoloxías de investigación na orientación. | AR3 |
||
Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de orientación e métodos de investigación relacionados coa mesma | AR5 |
||
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. | AR6 |
||
Capacidade de análise e síntese. | BR1 |
||
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. | BR3 |
||
Traballar de forma colaborativa. | BR4 |
||
Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. | BR8 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | CC1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CC4 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CC8 |
||
Ser capaz de identificar as principais liñas de investigación en orientación e de analizar e valorar os métodos e técnicas de investigación utilizados. | AR30 |
|