Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Las actitudes en el aprendizaje de matemáticas |
Contenidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Las actitudes en el aprendizaje de matemáticas | Código | 652439023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Tema | Subtema |
O papel dos afectos na aprendizaxe matemática. |
Concepto de actitudes, crenzas e emocións. Relación das actitudes, crenzas e emocións Compoñentes e categoría das actitudes. Características das actitudes ante as matemáticas. Elementos que inflúen nas actitudes Consecuencias |
A ansiedade cara as matemáticas | Concepto de ansiedade Consecuencias da ansiedade Relación ansiedade-rendemento en matemáticas Mellorar as actitudes |
Prevención e tratamento da ansiedade | Técnicas para a prevención Métodos e tratamentos |
Dimensións das actitudes | Dimensións das actitudes Dimensións da ansiedade Instrumentos de medida das actitudes e da ansiedade |
|