Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Subjects |
Placement |
Assessment |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Placement | Code | 652534008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Events academic / information | A1 A2 A10 B9 C2 C7 | Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. | 10 |
Field trip | A7 A15 B2 B12 C1 C3 C5 | Refírese ao período de asistencia ao centro onde se realizarán as prácticas. Precísase a avaliación positiva do titor/a do centro para poder pasar á segunda fase da avaliación. | 45 |
Supervised projects | A9 B5 C6 C11 | Metodoloxía diseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cosas”. Constituie unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en duos elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
45 |
Assessment comments | |||
O proceso de avaliación consta de dúas fases. En primeiro lugar, o/a titor/a do centro deberá emitir un informe sobre o desenvolvemento das prácticas que suporá un 45% da nota final.
Se a valoración do titor/a do centro do practicum é favorable, a persoa titora da universidade valorará a memoria -45%- e a participación a en xornadas/reunión -10%-. Se a valoración non é favorable (menor que 5) a cualificación da materia será suspenso e a cualificación será como máximo un 4. Para aprobar a materia será necesario que o alumnado supere cada un dos apartados Para a cualificación da memoria teranse en conta os seguintes aspectos: - Cuestións formais (10%) - Proposta de acción (60%) - Reflexión do proceso e implicacións educativas (30%) |
|