Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AJ15 AJ18 |
||
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | AJ16 |
||
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e valorar a súa importancia para acadar a equidade de xénero. | AJ8 AJ10 AJ15 AJ16 AJ20 AJ21 AJ25 |
CC3 CC4 |
|
Analizar o organigrama dos centros onde se imparte a FP e as funcións do departamento de FOL | |||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL e valorar as ausencias e potencialidades para formar persoas cun pensamento crítico activista sobre as desigualdades de xénero e a precarización laboral. | AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ23 |
CC4 CC5 CC7 |
|
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación, contextualizadas a nivel de centro e de alumnado. | AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 AJ24 AJ25 AJ27 AJ30 AJ34 |
CC1 CC3 CC6 CC7 |
|
Utilizar as TIC para a aprendizaxe profesional e para a promoción da competencia dixital do alumnado | AJ23 |
CC3 CC6 CC7 |
|
Valorar as posibilidades dos módulos da especialidade para a construción dun pensamento crítico e activista e reflectir eta perspetiva na súa planificación. | AJ14 AJ15 AJ16 AJ20 AJ32 |
CC4 CC7 |
|
Analizar e valorar a normativa aplicable á actividade docente na FP e trasladala á planificación dos módulos da especialidade. | AJ13 AJ14 |
CC4 |
|