Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos de innovación e investigación educativa en formación profesional y orientación laboral | Código | 652606E3I6 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 2 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación | ||
Prácticas a través de TIC | C3 C6 C7 | A creación do marcador social é grupal. Os criterios de avaliación son o número de recursos incorporados, as etiquetas utilizadas para a súa clasificación e o nivel de descrición e valoración dos recursos incorporados. O peso na cualificación é de 5 puntos. A construción da contorna persoal de aprendizaxe é individual, o peso na cualificación é de 5 puntos. A presentación do cartafol a través dun artefacto dixital e a difusión das experiencias analizadas puntúan 10 puntos, 5 para cada unha. |
20 | ||
Presentación oral | A25 C1 C3 C6 | Todas as persoas do grupo expoñen as experiencias analizadas. A cualificación das presentacións vai ser outorgada polo alumnado a partir dunha rúbrica, previamente consensuada co alumnado. Esta rúbrica vai ser utilizada, coas adaptacións correspondentes, ás presentacións noutras materias do módulo específico. |
20 | ||
Portafolio del alumno | A26 A25 C1 C6 C7 | O portafolio ten unha parte individual e unha parte grupal, elaborada a partir dunha posta en común. A parte individual puntúa até 40 puntos e a grupal 20. Os criterios para a primeira son os seguintes: - Selección (variedade, relación coa FP e coas materias e funcións orientadoras do profesorado de FOL, transferibilidade e valoración das fontes utilizadas) - Descrición das experiencias conforme os criterios previamente fixados. - Valoración das experiencias e da súa transferibilidade. Para a parte grupal os criterios son: - Concepto de innovación, dimensións, concreción para a FP e as materias da especialidade e fontes utilizadas. - Valoración conxunta das aprendizaxes adquiridas e das experiencias. - Coñecemento e valoración das experiencias do resto dos grupos |
60 | ||
Observaciones evaluación | |||||
|
|