Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Subjects |
Áreas de Investigación que Informan a Educación Musical |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Áreas de Investigación que Informan a Educación Musical | Code | 652610A11 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A15 | (CE-E1) Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización |
A16 | (CE-E2) Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas. |
A17 | (CE-E3) Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
A19 | (CE-E5) Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
A22 | (CE-E8) Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as aportacións dos estudantes |
A25 | (CE-E11) Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
A26 | (CE-E12) Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a compresión de forma oral e escrita dun idioma extranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cós que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|