Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
8 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Artes Plásticas e Visuais |
Asignaturas |
Diseño curricular y didáctica de las artes plásticas y visuales |
Contenidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Diseño curricular y didáctica de las artes plásticas y visuales | Código | 652611B21 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Tema | Subtema |
BLOQUE 1: A EDUCACIÓN DAS ARTES PLÁSTICAS VISUAIS COMO OBXECTO DE ESTUDIO. |
Concepto interdisciplinar da Educación Artística. Perspectiva histórica da Educación Artística. Teorías da evolución artística en E. Secundaria. Teorías do ensino da arte. Procesos de aprendizaxe artístico en Secundaria. Campos de aprendizaxe: productivo, critico e cultural. |
BLOQUE II: ARTE CONTEMPORÁNEA E CULTURA VISUAL COMO DETONANTE DA DIDÁCTICA DAS ARTES PLÁSTICAS E VISUAIS |
Arte contemporánea e cultura visual. Estética relacional e cultura visual na etapa da E. Secundaria. Instalacións, net-art, video-art, performance, etc. Posmodernidade na arte contemporánea e na educación. Museos e artistas. Departamentos de Educación dos museos. Obradoiros artísticos nos museos. |
BLOQUE III: DESEÑO CURRICULAR EN SECUNDARIA |
Deseño curricular de secundaria.Lexislación vixente. Programacións e Unidades Didácticas. |
BLOQUE IV: O CURRICULO ARTISTICO BASEADO EN PROXECTOS. |
Metodoloxía a/r/tography. Elaboración e exemplificación de proxectos artográficos en E. Secundaria. |
|