Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Realizar tarefas de orientación educativa, persoal e profesional dos alumnos. |
A2 |
Promover a inclusión do alumnado con necesidades educativas especiais. |
A3 |
Detectar e diagnosticar os problemas de aprendizaxe que se presentan no ambiente escolarizado e non escolarizado. |
A5 |
Comprender os modelos teóricos da psicoloxía educativa e da pedagoxía contemporáneas. |
A6 |
Comprender os factores que permitan a mellora dos procesos educativos. |
A7 |
Coordinar e incentivar a acción titorial do profesorado. |
A9 |
Orientar sobre os materiais didácticos e recursos educativos favorecedores da atención á diversidade. |
A12 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. |
A13 |
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica. |
A15 |
Colaborar no deseño, na aplicación e na avaliación de auditorías de calidade nos procesos educativos. |
A18 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención e de investigación sobre a incidencia e os efectos psicopedagóxicos da introdución de determinados medios, materiais e tecnoloxías no ensino. |
A21 |
Potenciar a utilización de estratexias favorecedoras do ensino cooperativo. |
A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
A25 |
Desenvolver aptitudes e competencias que favorezan o traballo en contornos multiculturais. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. |
B6 |
Preocupación pola calidade. |
B7 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. |
B8 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
B11 |
Rigor profesional. |
B12 |
Apertura á formación continua. |
B13 |
Creatividade. |
B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
B17 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |