Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Licenciado en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Intervención Psicopedagógica en los Trastornos del Desarrollo |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención Psicopedagógica en los Trastornos del Desarrollo | Código | 652711104 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º y 2º Ciclo | Anual |
Primero | Troncal | 5.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Prácticas a través de TIC | Desenvolver actividades a través das TIC as actividades de atención e intervención en situacións reais cun grupo de persoas involucradas na sua educación e desenvolvemento |
Prácticas clínicas | Prácticas en evaluación e diagnóstico diferencial |
Lecturas | búsqueda de información e descubremento da información en base ao rigor |
Actividades iniciales | dellimitación causal , caracteroloxía, fundamentoación e búsqueda actualizada da inverstigación acerca de todo o relacionado coa explicación e delimitación nos trastornos do desenvolvemento, a sua avaliación, internvención e intervintes-axentes. |
Investigación (Proyecto de investigación) | A investigación como proceso de millora profesional e académica para o desenvolvemento das tarefas relacionadas co ámbito e contidos da asignatura |
Estudio de casos | Reflexión, análise e discusión das características diferenciais e o sentido da axuda e apoio en cada caso |
Discusión dirigida | Delimitación conceptual, actualizada e de concepción acerca dos procesos intervintes tanto na análise como na axuda e apoio ás persoas con trastornos, o seu estudio e a sua análise |
Análisis de fuentes documentales | Búsqueda e actualización dos contidos así como o debate e a selección de fontes para o coñecemento e clarificación conceptual e procedemental dos procesos intervintes nos trastornos do desenvolvemento |
Aprendizaje colaborativo | A axuda contixente, a avaliación para a millora e a búsqueda incesante de información actualizada e rigurosa forman parte da cooperación e do traballo en equipo; trátase de buscar axuda, aprender a pensar, tomar decisións de forma que ganemos todos e propoñase a inclusión e a calidade da atención como finalidades |
|