Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Theory of Education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Theory of Education | Code | 652G01001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Explicación e comprensión do feito educativo. | - A Teoría da Educación: niveis de análise e planos explicativos. - Ámbito conceptual: caracterización científica da educación. - Natureza e funcións sociais da educación. |
2. Dimensións, fins e principios da educación. | - Dimensións presentes en toda práctica educativa. - Fins, valores e principios deontolóxicos da educación. - Relacións estruturais entre educación e sociedade. A institución escolar como produto social. - Aproximación aos paradigmas en educación e movementos pedagóxicos contemporáneos. |
3. O dereito á educación. | - Educación e Estado Social: aspectos xerais do dereito á educación. - Lexislación e dereito á educación: perspectiva nacional e internacional. - Dereito á educación: igualdade, liberdade e calidade. - A institucionalización da educación: os sistemas educativos nacionais. |
4. A educación como proceso de comunicación interpersoal. | - Comunicación e educación. - A experiencia educativa de Reggio Emilia. - Comunicación e saber profesional: O educador/a como profesional. Tensións e incertidumes do profesorado actual. |
5. Educación ao longo da vida e sociedade educativa. | - A educación ao longo da vida: concepto, necesidade e evolución histórica. - Sociedade educativa: proxecto educativo de cidade; cidades amigas da infancia; etc. |
|