Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Historia da educación |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da educación | Código | 652G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A configuración e evolución histórica do concepto de infancia | A construcción da categoria "infancia" no marco das sociedades contemporaneas. |
Xénese e estructura dos sistemas educativos nacionais | Xénese,estructura e funcións |
O sistema educativo en España | Xénese, evolución histórica e lexislación educativa |
O pensamento pedagóxico contemporaneo | Os pioneiros da escola contemporanea. A Escola Nova. Teorías educativas socialistas, marxistas, anarquistas e libertarias. As pedagoxías críticas. Plantexamentos pedagóxicos antiautoritarios. As correntes críticas á institución escolar. Movementos, institucións e práctica pedagóxica en educación infantil. A historia das innovacións pedagóxicas en educación infantil e a súa evolución. |
A cultura escolar | Dimensión científica política e empírica. Os modelos contemporaneos de educación infantil. |
.Xenealoxía da profesión docente |
Evolución histórica da formación docente |
|