Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos | Código | 652G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer, comprender e discutir críticamente de forma autónoma e colectiva os fundamentos didácticos para o deseño de ambientes e espazos de aprendizaxe na Educación Infantil e a elección de materiais e recursos, favorecedores todos eles do desenvolvemento integral e a construción dun pensamento crítico tanto en alumnado como no profesorado, e de relacións sociais baseadas na cooperación, a equidade e a xustiza social; sabendo, a partir da procura e discusión de información adecuada, deseñar contornas específicas que recollan estes principios e reflexionar críticamente sobre os valores que acompañan ás prácticas docentes deseñadas e/ou desenvolvidas, así como actuar para a transformación e mellora das mesmas na dirección do cambio social. | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A30 A32 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
Coñecer, comprender e discutir críticamente de forma autónoma e colectiva innovacións curriculares na Educación Infantil, argumentando desde a necesidade de construír comunidades de aprendizaxe educativas nos centros, apoiadas no desenvolvemento da cooperación, a democracia e a necesidade de procesos de investigación na acción participante permanentes para a transformación social; sabendo buscar fontes de información adecuadas para a reflexión sobre as mesmas que lle permitan ser capaz de xerar procesos que contribúan á deconstrucción de tales experiencias innovadoras, xerando propostas de cambio nas mesmas. | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
Coñecer, analizar e discutir fontes de información básicas para o contido desta materia, sendo capaz de abordar de forma autónoma a responsabilidade das súas aprendizaxes e traballar en equipo con compañeiros e compañeiras; contribuíndo a facer da aula universitaria unha comunidade de aprendizaxe educativa; xerando procesos de procura, selección e discusión de fontes de información adecuados, tanto individuais, como colectivos; baseados na reflexión crítica que lle permitan deconstruir tanto as contornas de ensino-aprendizaxe deseñados e ofrecidos aos nenos e nenas da Etapa Infantil, as experiencias de formación inicial respecto diso nas que están inmersos como estudantes universitarios, como as propias experiencias escolares temperás vividas como alumnos e alumnas no sistema educativo. | A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 |
C4 C6 C7 C8 |
|