Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Education in Mathematics |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Education in Mathematics | Code | 652G01014 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
TEMA 1. FUNDAMENTOS DA EDUCACIÓN MATEMÁTICA EN EDUCACIÓN INFANTIL. PRINCIPIOS METODOLÓXICOS PARA A APRENDIZAXE MATEMÁTICA | Que é a matemática Rasgos característicos da matemática Educación Matemática A aprendizaxe da matemática Papel da Matemática na escola Piaget e a matemática O ensino da matemática actualmente A afectividade na aprendizaxe das matemáticas Formación Matemática do mestre/a de Educación Infantil Materiais e recursos Plan de actividades |
TEMA 2. A LINGUAXE MATEMÁTICA. DESENVOLVEMENTO DO PENSAMENTO LÓXICO E MATEMÁTICO | A matemática en Educación Infantil A linguaxe matemática Simbolización notacional Desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático Xogos de lóxica Materiais lóxicos |
TEMA 3. A CONSTRUCCIÓN DOS PRIMEIROS COÑECEMENTOS NUMÉRICOS | O número Os sistemas de numeración Proceso didáctico para a adquisición do concepto de número. Fundamentos lóxicos, matemáticos e bases psicopedagóxicas Operacións aritméticas e algoritmos |
TEMA 4. ESPAZO E XEOMETRÍA EN EDUCACIÓN INFANTIL | O neno e as matemáticas do espazo A evolución do pensamento espacial Relacións espaciais |
TEMA 5. A MEDIDA EN EDUCACIÓN INFANTIL | A medida A construcción da noción de magnitude Desenvolvemento das medidas de lonxitude, masa, capacidade, tempo |
|