Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Intervención psicolóxica no contexto familiar |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica no contexto familiar | Código | 652G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | A través das actividades iniciais se realizará a presentación da asignatura e se identificarán os coñecementos previos. |
Sesión maxistral | A profesora responsable fará unha exposición de temáticas ccomplexas conceptualmente e que requiren unha exposición detallada, como, por exemplo, sobre as teorías da familia. |
Lecturas | As lecturas as veces se discutirán en clase e outras deberán expoñelas na aula. |
Proba de resposta múltiple | Se fará un examen tipo test para verificar os aprendixajes básicos teóricos e conceptuais. |
Simulación | As simulacións implican que a través de xogos de roles se presentan diversas situacións, tanto problemáticas como non, que exixen unha relación bidireccional entre a familia e escola a través de cartas ou entrevistas individuais. |
Estudo de casos | En pequeños grupos deberán discutir sobre a maneira de abordar un caso e presentar por escrito as súas liñas de actuación. |
Presentación oral | Se ofrecerá a oportunidade de exponer unha temática do temario |
|