Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching on the Social and Cultural Environment |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Teaching on the Social and Cultural Environment | Code | 652G01025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Adquirir os coñecementos fundamentais e necesarios para a comprensión do medio social e cultural e a metodoloxía propia das ciencias sociais para aplicala ao coñecemento do medio social e cultural. | A36 A37 |
B3 B10 B11 |
C1 C6 C7 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese, de esquematización e discernir o prioritario do secundario. Desenvolver o pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. | A26 |
B1 B3 B10 B12 B17 |
|
Desenvolver estratexias de traballo autónomo e en grupo a fin de potenciar a planificación, organización, a discusión, o diálogo e a negociación na fundamentación do ensino. Presentación de propostas de materiais didácticos, actividades, proxectos unidades didácticas e análises de experiencias. Desenvolver a capacidade para presentar, defender e debater ideas con argumentación sólida. | A24 A26 A29 A33 A36 A39 A66 |
B1 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B11 B12 B17 B18 B22 |
C1 |
Adquirir a capacidade de transferir os coñecementos teóricos e prácticos da materia aos contextos das aulas de infantil con programacións e proxectos no marco da lexislación. | A1 A5 A62 |
B8 B10 B12 B15 |
|
Promover o interese, o coñecemento e o respecto polo medio social e cultural propio, valorando o entorno inmediato. Promover o interese, o coñecemento e o respecto por sociedades e culturas diferentes. | A37 A40 |
B6 B20 B24 |
C4 C7 C8 |
|