Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching on the Social and Cultural Environment |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Teaching on the Social and Cultural Environment | Code | 652G01025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Unidade 1: Introdución. | - Conceptos e interpretacións. Medio social e cultural e a relación coas ciencias sociais. - Dimensión didáctica das ciencias sociais. - A transversalidade da área de coñecemento do contorno no curriculum. |
Unidade 2: Fundamentos da didáctica do medio social e cultural. |
- Traballando coas emocións e a imaxinación. - A aprendizaxe lúdica. - As saídas escolares e outras estratexias na didáctica do medio. - O traballo por proxectos. |
Unidade 3: As coordenadas espazo e tempo e a formación do pensamento social | - A comprensión do espazo e do tempo: percepción e conceptualización. O contorno sociocultural nas coordenadas espazo-temporais. A vida en sociedade - O ensino-aprendizaxe do espazo e do tempo. Pensar e expresar o espazo e a idea de tempo. A representación. |
Unidade 4: Recursos e materiais didácticos sobre o medio social e cultural | - Recursos e soportes. Recursos da aula e do centro escolar. Recursos externos. - Os materiais didácticos: funcións, clasificación, contexto. O deseño de actividades. |
Unidade 5: Temas formativos para o coñecemento do medio social e cultural | - O contorno inmediato e o potencial educativo. Elaboración de propostas para a didáctica. - Patrimonio material e inmaterial, Concepto e potencialidades. Didáctica do patrimonio. Propostas didácticas para o ensino-aprendizaxe. - Introdución ao coñecemento do medio social e cultural de Galicia. Patrimonio cultural de Galicia. |
|