Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Developmental Psychology (6 to 12 year olds) |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Developmental Psychology (6 to 12 year olds) | Code | 652G02002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender o desenvolvemento cognitivo/intelectual e modo de pensar característicos dos nenos e nenas na etapa de educación primaria. | A2 |
||
Coñecer e comprender a evolución psicolóxica das nenas e dos nenos no nivel educativo de primaria. | A2 A3 |
B21 B22 |
|
Coñecer e comprender os principais avances que se producen no domino socio-afectivo-emocional e moral dos nenos e nenas entre 6 e 12 anos. | A2 A7 A8 |
B24 |
|
Identificar e analizar algunhas das características psicoevolutivas do alumnado na etapa de educación primaria, a través da observación, de autoinformes e estudos clínicos. | A2 |
B1 B5 |
|
Planificar e realizar tarefas de forma crítica e creativa, como froito dun pensamento diverxente. | A11 |
B1 B5 B23 B25 |
C6 |
Manexar ferramentas informáticas e utilizar distintos recursos da rede para a procura de información. | B1 B11 |
||
Elaborar táboas, perfís, cadros .... para a presentación de datos, puntuacións ou información. | B1 B5 |
||
Elaborar informes de forma sistemática e planificada a partir de datos obtidos da aplicación de cuestionarios u observación. | A2 |
B1 B5 |
|
Entender o caracter interactivo do proceso de ensino/aprendizaxe nas situacións educativas, e en consecuencia valorar a asistencia á clase como o contexto en que se materializará o mesmo. | B1 B5 |
C7 |
|
Valorar a participación, o diálogo e o debate, cunha actitude de respecto, tanto cara ás quendas como ás ideas, como formas de implicación activa e compromiso coa aprendizaxe. | B1 B5 |
C6 C7 |
|
Sensibilizarse, comprometerse activamente, responsabilizarse e avaliar o propio proceso de aprendizaxe, desenvolvendo hábitos de traballo, esforzo, responsabilidade e actitudes de curiosidade, rigor científico e interese pola aprendizaxe e o traballo ben feito. | B1 B5 |
C6 C7 |
|
Desenvolver técnicas e actitudes favorábeis á cooperación, coparticipación, compromiso e intercambio con outros e outras compañeiros e compañeiras e desenvolver formas de conversación e pensamento exploratorias que favorezan a comprensión e construción do coñecemento. | B1 B5 |
C6 C7 |
|
Recoñecer e valorar as diferenzas individuais rexeitando a discriminación baseada en diferenzas de sexo, clase social, crenzas, raza e outras características individuais e sociais. Aceptar e valorar a diversidad | B5 |
|