Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Developmental Psychology (6 to 12 year olds) |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Developmental Psychology (6 to 12 year olds) | Code | 652G02002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Long answer / essay questions | A2 B1 B5 B11 C6 C7 | GRUPO A. Será unha proba escrita individual a desenvolver sobre un suposto teórico con todo o material que o alumno/a considere oportuno. Realizarase ao remate do ciclo formativo e versará sobre os coñecementos da asignatura. GRUPO B. Non se lle aplica esta metodoloxía |
20 |
Document analysis | B1 B5 B11 C6 | Traballo en grupos para elaborar informes de casos psicoevolutivos, a partir da observación participativa ou da aplicación de probas a alumnado de 6-12 anos. | 15 |
Objective test | A2 B22 B23 | GRUPO A. Farase unha proba escrita para avaliar os coñecementos teóricos da materia, a través de preguntas de resposta breve e múltiple. GRUPO B. Farase unha proba escrita para avaliar os coñecementos teóricos da materia. A proba consistirá en 30 preguntas con tres posibles respostas das cales só unha é a correcta, as preguntas incorrectas restan a razón de cada dúas mal anulan unha ben. Esta metoloxía representa o 40% da avaliación para este grupo, o 5% restante súmase a metodoloxía Traballos tutelados. |
25 |
Supervised projects | A2 A7 A11 B1 B5 | Trátase de identificar, analizar e estudar algunhas das características psicoevolutivas dunha pequena mostra de alumnado de primaria e elaborar informes/artigos en base aos datos obtidos. Estes traballos faranse en grupos non superiores a catro persoas. | 25 |
Collaborative learning | B1 B5 B11 | Traballo realizado en pequenos grupos que consiste na realización de actividades a facer maioritariamente na aula para cada un dos temas. Estas actividades colaborativas serán basicamente de orientación-execución ou demostración-práctica. | 15 |
Assessment comments | |||
GRUPO A:Opción A. ALUMNADO QUE ASISTE E PARTICIPA NA AULA (> 85%): Opción B. ALUMNADO QUE ASISTE E PARTICIPA NA CLASE < 85%
Elaboración dun traballo a través das TIC sobre un contido de clase onde desenvolver a comunicación pública así como empática a través do rigor científico sendo tutelada polo profesor da asignatura sendo avaliada ata un 40 % da mesma onde desenvolver os contidos de práctica e aplicados da psicoloxía do desenvolvemento Probas de ensaio e obxectivas realizadas nas datas últimas de clase onde demostrar os seus coñecementos e traballo de aprendizaxe sobre os contidos desenvoltos nas fontes utilizadas para elo. Máximo 60 %. A calificación global será a suma de ambas avaliacións para o que se porán os criterios en moddle da asignatura GRUPO B:Teranse en conta dúas opcións en función da asistencia e participación do alumnado nas clases presenciais. Opción A.ALUMNADO QUE ASISTE E PARTICIPA NA CLASE (>85%):
Todas as prácticas e o exame serán puntuados nunha escala de 0 a 10 e logo aplicado a correspondente porcentaxe para a obtención da nota final. A cualificación final será a suma da cualificación dos coñecementos teóricos e dos prácticos, esta suma só se realizará cando en cada unha das dúas partes (práctica e teórica) se obteña o 50% da puntuación posible. Opción B.ALUMNADO QUE NON ASISTE E PARTICIPA NA CLASE (< 85%) Só se poderán acoller a esta modalidade o alumnado:
Todas as prácticas e o exame serán puntuados nunha escala de 0 a 10 e logo aplicado a correspondente porcentaxe para a obtención da nota final. A cualificación final será a suma da cualificación dos coñecementos teóricos e dos prácticos, esta suma só se realizará cando en cada unha das tres partes se obteña o 50% da puntuación posible NOTAS Grupo B.1. En caso de suspender algunha das dúas partes (teórica ou práctica) a cualificación final da materia nas actas será de 4. 2. A cualificación de No Presentado darase a aquel alumnado que non participa de ningunha das metodoloxías de avaliación descritas. 3. No caso de ter aprobada só unha das partes (teoría ou práctica), esta manterase aprobada noutras convocatorias (máximo 4 cursos académicos, mentres o responsable da materia sexa Juan Carlos Brenlla Blanco). |
|