Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Curriculum Design, Development and Assessment |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Curriculum Design, Development and Assessment | Code | 652G02009 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1.O SIGNIFICADO DO CURRICULUM NA ESTRUCTURA SOCIAL | 1.1 Xustiza social nun mundo globalizado 1.2 Igualdad vs Igualitarismo 1.3 Niveis de xustiza social 1.4 Re-conceptualización do ensino 1.5 As sementes dun novo humanismo |
2. OS DETERMINANTES DOS CURRICULA | 2.2. Transformacións sociais e ámbitos de intervención 2.3. Procesos de aprendizaxe e participación democrática 2.3. Profesionalización e democratización 2.4. Pedagoxía crítica e cidadanía 2.5. Socidade e escola na construción dunha cidadanía critica |
3. FORMACIÓN DE IDENTIDADES E IGUALDADE | 3.1. Experiencias identitarias 3.2. Relacións culturais e diversidade identitaria 3.3. Dimensións educativas na construción da identidade 3.4. Curriculum e diversidade cultural 3.5. Escola e pluralismo cultural |
4. O DESEÑO CURRICULAR. MÉTODOS, ESTRATEXIAS E MEDIOS DE ENSINO E APRENDIZAXE NO PROCESO DE ELABORACIÓN | 4.1. Conflictos en torno ao deseño curricular 4.2. Propostas diversas no deseño do curriculo 4.3. Políticas escolares en torno ao deseño curricular 4.4. A importacia de prever a acción educativa 4.5. modelos de planificación curricular |
5. AS TAREFAS DE APRENDER E ENSINAR E DE AVALIACIÓN | 5.1. O papel do curriculum oculto 5.2. Niveis de análise e avaliación curricular 5.3. Novos espazos para aprender 5.4. Modelos escolares para a aprendizaxe innovadora 5.5. A investigación como método |
|