Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Resolución de problemas en matemática |
Evaluación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Resolución de problemas en matemática | Código | 652G02030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Tercero | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Solución de problemas | A38 A39 A40 A41 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B15 B19 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Resolución, presentación e discusión de problemas empregando diferentes estratexias de contido heurístico. | 30 |
Aprendizaje colaborativo | A38 A39 A40 A41 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B21 B22 B23 B24 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Proposición e resolución de problemas en grupo e realización de proxectos tanto dentro como fóra da aula. | 30 |
Prueba mixta | A38 A39 A40 B2 B3 B4 B8 B9 C1 | Dependendo do tipo de avaliación: No caso de estudantes asistentes, a proba mixta integrarase na avaliación das restantes metodoloxías, repartíndose proporcionalmente ao peso respectivo de cada unha delas. No caso de estudantes non presenciais realizarán unha proba escrita que suporá o 100% da nota final. |
25 |
Presentación oral | B8 B9 B10 B15 C3 | Exposición en grupo na aula | 15 |
Observaciones evaluación | |||
Habrá en todo caso dos tipos de evaluación: Opción A: alumnado que asista regularmente y participe activamente en el aula. Opción B: alumnado que no cumpla los requisitos del apartado A. En este caso la evaluación se efectuará exclusivamente mediante la realización de una prueba escrita de carácter teórico-práctico. |
|