Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Physical Education and Leisure |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Physical Education and Leisure | Code | 652G02035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer aspectos básicos da Pedagoxía do Lecer, así como estratexias para o seu desenvolvemento desde a Educación Física. | A59 A60 |
B1 B4 B5 B15 B21 |
C3 |
Analizar e valorar a presenza de contidos relacionados co lecer no currículo de Educación Física para a Educación Primaria. | A58 |
B1 B5 B16 B23 |
C6 |
Capacidade de deseñar, xustificar, organizar e avaliar actividades físicas para a educación do lecer dos alumnos de Educación Primaria, con especial atención ao deporte recreativo, as actividades físicas no medio natural e as propostas interdisciplinares. | A59 A60 |
B1 B2 B5 B6 B9 B11 B14 B15 B22 B24 B25 |
C3 C8 |
Ser capaz de identificar estratexias e recursos metodolóxicos para a promoción da práctica físico-deportiva durante o lecer. | A57 A59 |
B1 B2 B3 B14 B21 |
C3 C7 |
Asumir a importancia do sector extraescolar como ámbito de acción educativa. | A57 A59 |
B3 B6 |
|