Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Diagnóstico pedagóxico |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Diagnóstico pedagóxico | Código | 652G02039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprende e identifica as características do alumnado de 6-12 anos, o desenvolvemento da súa personalidade e motivacións e as posibles disfuncións e/ou dificultades de aprendizaxe que poida presentar. | A2 A3 A4 |
B18 B21 B22 |
|
Comprende e coñece os modelos de diagnóstico educativo e os sabe aplicar aos procesos de aprendizaxe individual, interacción e comunicación no contexto familiar, social e escolar, relativos ao período de 6-12 anos | A1 A7 A11 |
B18 B21 B22 |
C3 |
Identifica e analiza as posibles dificultades de aprendizaxe dentro e fóra da aula en alumnado de 6-12 anos con diversas capacidades e ritmos, planifica a súa resolución no eido educativo, informa ás persoas involucradas e contribúe ao seu tratamento. | A4 A6 A7 |
B21 B22 B23 B24 |
C1 C3 |
Analiza e interpreta a información procedente da aplicación de probas diagnósticas en situacións educativas nas que existe alumnado con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxe, empregando para isto os medios e recursos tecnolóxicos ao seu alcance | A6 A7 |
B9 B13 B23 |
C3 |
Domina as habilidades sociais, comunicativas e profesionais para entender ao alumnado e ás súas familias e facerse entender por todos eles, para exercer as funcións de titor/a e/ou orientador/a en relación á educación familiar e para establecer lazos de cooperación e comunicación coas familias e a comunidade | A11 A20 A21 A22 |
B9 B14 B22 B24 |
C1 C4 C7 |
Dispón das habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía, comprendendo a importancia da cultura emprendedora e os medios ao alcance das persoas emprendedoras, e poñendo en valor a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | B1 B6 B25 |
C5 C7 |
|
Compórtase de xeito ético e responsable nas súas tarefas docentes, demostrando capacidade de tranallar en equipo e relacionarse con outras persoas, e de autoanálise e autoavaliación do seu traballo e do traballo en equipo. | B6 B14 B17 B18 |
|