Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Teaching Diagnosis |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Teaching Diagnosis | Code | 652G02039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Delimitación histórico-conceptual do diagnóstico en educación |
1.1. Conceptualización do diagnóstico en educación 1.2. Modelos de diagnóstico en educación |
Tema 2. O proceso de diagnóstico en educación | 2.1. Problemática e elementos do diagnóstico: evaluador/a, evaluado/a e contextos 2.2. Fases do diagnóstico segundo o modelo de referencia 2.3. Ámbitos do diagnóstico: individual, académico e sociofamiliar |
Tema 3. Técnicas e instrumentos de recollida de información do proceso diagnóstico | 3.1. Técnicas obxectivas 3.2. Técnicas subxectivas 3.3. Técnicas proxectivas |
Tema 4. O informe de diagnóstico educativo |
4.1. Elaboración e interpretación do diagnóstico 4.2. Presentación de resultados 4.3. Problemas ético-sociais e deontoloxía profesional |
|