Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Educación de menores en desprotección y conflicto social |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de menores en desprotección y conflicto social | Código | 652G03016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Segundo | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Portafolio del alumno | A1 A2 A3 A5 A8 A9 A14 A16 A20 B2 | Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introdutorio que conterá a parte máis significativa do roceso aprendizaxe realizadas polo alumnado ao longo do semestre, e que será concretado ó final de cada núcleo temático. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 10 |
Estudio de casos | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 B2 B3 B4 C4 | Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e coas orientacións que a profesora estime oportunas, deseñarase en grupo, un proxecto educativo individualizado ou grupal que, desde a pedagoxía crítica, sitúe no seu núcleo a educación de menores en desprotección e conflito social. As datas para o seu desenvolvemento e sesións de titoría contempladas para este fin, serán acordadas na aula, a proposta da profesora. Ademais de ser incluído no Portafolios, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo e sometelo a debate e valoración. |
7 |
Prueba mixta | A2 A3 A5 A8 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe ao remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 80 |
Presentación oral | B2 B3 | Presentación dun proxecto de acción socieducativa, tendo como grupo destinatario rapazas e rapaces en desprotección social. |
3 |
Observaciones evaluación | |||
Criterios de evaluación: - Comprensión de las ideas básicas, dominio conceptual, uso de diferentes fuentes de información en la elaboración de las respuestas, rigurosidad, profundidad y coherencia, originalidad y pertinencia de las relaciones, argumentación/fundamentación - Estilo lingüístico: claridad, corrección lingüística, síntesis, y orden en la estructura y en la presentación oral/escrita. Modalidad de evaluación en función del grado de asistencia. OPCIÓN A: Para el alumnado que asiste/participa en las actividades de aula (asistencia superior al 80%): a) Diseño y Presentación oral de un Proyecto destinado a la educación de menores en desprotección e conflito social que será expuesto en el aula (20%). b) Examen sin material sobre los contenidos de la materia (80%). OPCIÓN B. Para el alumnado que no asiste/participa de las actividades de aula (asistencia inferior al 80%): a) Examen: Prueba mixta sobre los contidos de la materia (100%). Nota: En las dos opciones de examen es preciso contestar, cuando menos parcialmente, a todas las cuestiones formuladas (en caso contrario la cualificación será de Suspenso), y obtener una evaluación favorable en cada una de las partes de la materia. En caso contrario, la cualificación en Actas será la de la parte suspensa en base 10. El alumnado con reconocimiento oficial de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir a tutorías para fijar las sesiones interactivas y expositivas en las que podrá estar presente con el fin de determinar los trabajos sustitutorios, si fuese el caso. En esta tutoría será informado del procedimiento de evaluación que será el que resulte más pertinente en función de su presencia/ausencia en las sesiones interactivas. |
|