Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Animación e xestión sociocultural |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Animación e xestión sociocultural | Código | 652G03017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A6 | Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A9 | Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A10 | Analizar, difundir, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. |
A11 | Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A15 | Elaborar e xestionar medios e recursos para a intervención socioeducativa. |
A20 | Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
B1 | Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B2 | Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
B6 | Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|