Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Development and Prevention of Addictive Behaviours |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Development and Prevention of Addictive Behaviours | Code | 652G03035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender as bases conceptuais e fundamentos teóricos da prevención de condutas aditivas. | A1 A14 A17 |
B3 |
C4 C8 |
Discriminar as similitudes e diferenzas entre as adiccións químicas e psicolóxicas. | A14 |
||
Estudar as consecuencias físicas, psicolóxicas e sociais das adiccións. | A8 A12 |
||
Analizar os principais factores predispoñentes e precipitantes das condutas aditivas | A4 A5 |
B1 B2 |
|
Valorar as aportacións da Educación social á intervención nas adiccións. | A8 |
B5 |
C7 |
Coñecer iniciativas e intervencións socioeducativas de orde preventiva no eixo das adiccións a sustancias e adiccións psicolóxicas. | A7 A21 |
B4 B6 |
C1 C6 |
|