Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Intervención logopédica nos trastornos da fala e a voz |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención logopédica nos trastornos da fala e a voz | Código | 652G04027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 A17 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B8 B7 B5 B4 B3 B2 B1 | Valorarase a capacidade de razoamento, adaptación e organización dos datos no deseño da programación terapéutica e da aplicación da terapia (exercicios específicos e aprendidos nas clases interactivas). Para a avaliación destes coñecementos e destrezas, o exame final incluirá 2 preguntas con casos clínicos das patoloxías ensinadas na materia. |
30 |
Recensión bilbiográfica | A8 A14 A15 | Están incluídos como criterios de avaliación: capacidade de síntese, calidade bibliográfica - revisións internacionais e nacionais, últimos 5 anos e de bases de datos coñecidas e de alta calidade como Web of Science, Scopus, PubMed, etc. - e corrixir a expresión escrita ( ortografía, narración e referencias bibliográficas segundo a APA). A busca tratarase dun trastorno do caso clínico en 6-7 páxinas máis 1 de referencias. A busca bibliográfica farase en grupos compostos por 5 alumnos. |
10 |
Proba mixta | C6 C8 | Valorárase os contenidos teóricos e prácticos. Prueba con preguntas cortas. | 60 |
Observacións avaliación | |||
As competencias da materia serán avaliadas coas tres seccións indicadas e para superar a materia o alumno deberá obter un 5 ou superior.
tendo en conta só a proba mixta e o estudo de caso cunha avaliación do 60% para probas mixtas e un 40% de estudo de caso. |
|