Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Terapia ocupacional, diversidade funcional e calidade de vida |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Terapia ocupacional, diversidade funcional e calidade de vida | Código | 653G01413 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.- Entornos Saudables e Sostibles para o benestar e a calidade da vida dos cidadáns. Sostibilidade versus Sustentabilidade. Calidade. Diversidade. | Saúde, Promoción de Saúde, Alfabetización de Saúde, Sustentabilidade versus Sostenibilidade, Dereitos Humanos, Rede Iberoamericana de Universidades Saudables, Rede Española de Universidades Saudables, e outros. Calidade. Diversidade. |
Tema 2.- Hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. | Alimentación Saudable. Ejercicio Físico, Actividade Física e Deporte. Benestar psicolóxico. Determinantes sociais de saúde. |
Tema 3.- Entrevista e Currículum Vitae. |
Currículum Vitae. Entrevista persoal. |
Tema 4.- Comunicación verbal e no verbal das persoas nas rutinas cotiás e no eido profesional. | Elementos de la comunicación. Comunicación no verbal. Comuniación no eido profesional. |
Tema 5.- Multiculturalidade: Igualdade, diversidade, cultura. | Igualdade: Concepto. Igualdade versus desigualdade. Historia da desigualdade. Multiculturalidade: Diversidade e Inclusión. |
Tema 6.- Políticas de igualdade. |
Igualdade de xénero. Violencia de xénero. Saúde e xénero. Discapacidade. |
Tema 7.- Política, Relixión e Dereitos Humanos. | Pensamento ideolóxico. Influencia das políticas e relixións na cotidianeidade. Dereitos Humanos. |
Tema 8.- Sexualidade desde Terapia Ocupacional. | Dimensións da sexualidade. Análise desde Terapia Ocupacional. Situacións "especiais": consideracións. |
Tema 9.- A auga como entorno terapéutico. | A auga como entorno terapéutico. Conceptos, evolución histórica e situación actual. Tipos de centros e usos. Valor terapéutico da auga. Características do entorno acuático e as actividades na auga: factores físicos, psíquicos, sensorio-afectivos, sociais e ocupacionais. O entorno acuático na idade infantil. A agua como elemento facilitador do desenvolvemento. Utilización do medio acuático na atención temprana. Usos da agua e a actividade acuática na idade adulta e vellez. Usos en diversas condicións de saúde e indicacións terapéuticas. Entorno acuático e traballo en equipo. |
Tema 10 y ss.- Adquisición doutras competencias relacionadas cos contidos de actualidade e proxección futura, de exclusivo interés para estudantes de Terapia Ocupacional, que preferiblemente no fosen impartidos no Título e que poden substituir aos presentados neste programa a criterio de cada profesor. | Variables en función da actualidade |
|