Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
Grao en Arquitectura Técnica |
Asignaturas |
Medicions, Orzamentos e Control Económico |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Medicions, Orzamentos e Control Económico | Código | 670G01030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Adquirir os coñecementos fundamentais sobre os sistemas e aplicacións informáticas específicos e xerais utilizados no ámbito da edificación. |
A13 | Realizar medicións, presupostos e avaliación de custos na edificación. |
A30 | Elaborar peritacións, tasacións, valoracións e estudos de viabilidade económica. |
B4 | Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B12 | Razoamento crítico. |
B13 | Compromiso ético. |
B16 | Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
B24 | Orientación ao cliente. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 | Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|