Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Arte de Concepto I. Personaxes |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Arte de Concepto I. Personaxes | Código | 730529007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A18 B1 B4 C4 | Exame teórico | 25 |
Obradoiro | A18 A19 B2 B11 C2 C6 C8 | Exercicios prácticos | 25 |
Portafolios do alumno | A19 B2 B5 B11 C2 C8 | Traballo final | 25 |
Proba práctica | B1 C6 C8 | Exame práctico | 25 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final ( portfolio, showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total. As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos. O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas. Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos xuntos o mesmo día da entrega do traballo final. |
|