Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Video Game Operative Marketing |
Sources of information |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Video Game Operative Marketing | Code | 730529022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Basic |
Santesmases, M. (2012). Marketing: conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide Stanton William, J., Etzel Michael, J., y Walker Bruce, J. (2007). Fundamentos de marketing. Mc Graw Hill Josep M. Bustos (2003). Marketing operativo. Barcelona: Gestión 2000 Zackariasson, P., y Dymek, M. (2016). Video game marketing: a student textbook. London: Routledge Kotler, P. y Armstrong, G. (2004). Introducción al Marketing, 10ª ed. Madrid: Pearson-Prentice. Carrillo Marqueta, J., y Sebastián Morillas, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Huguet Rodríguez, J., y González López-Huerta, J. J. (2012). Todo lo que hay que saber de videojuegos y marketing.. Madrid: Wolters Kluwer. Lambin, Jean-Jacques ( (2013). Marketing estratégico. Madrid: ESIC Editorial Martí Parreño, José (2010). Marketing y videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Wesley, D., y Barczak, G. (2010). Innovation and Marketing in the Video Game Industry: avoiding the trap. Surrey: GOWER |
|
|
Complementary | |
|
|