Teaching GuideTerm Faculty of Nursing and Podiatry |
Grao en Podoloxía |
Subjects |
Scientific Method and Public Health |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Scientific Method and Public Health | Code | 750G02011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Mixed objective/subjective test | A8 A10 A57 A58 A59 B1 B3 B12 B19 C1 C3 C6 C8 | Ó finalizar o curso realizarase unha proba escrita que combinará preguntas de resposta múltiple, resposta breve e a resolución de exercicios de analise estatística de datos e interpretación de resultados, sobre os contidos desenvolvidos na materia. | 80 |
Problem solving | A8 A10 A57 A58 A59 B1 B3 B12 B19 C1 C3 C6 C8 | Durante todo o curso plantearase ós alumnos diferentes problemas prácticos que deben resolver de xeito individual mediante a aplicación dos coñecementos traballados no resto da materia. Estos problemas deberán entregarse resoltos ó profesor da asignatura, valorándose: - A entrega da totalidade dos traballos propostos - A adecuación das respostas proporcionadas - A presentación e a claridade na descripción dos resultados - A utilización das ferramentas informáticas e os recursos web axeitados para a resolución do problema |
20 |
Assessment comments | |||
Garantiranse os Seguindo a Seguindo a No caso de que A avaliación final da asignatura realizarase segundo as seguintes - PROBA MIXTA ..................... 80% - SOLUCIÓN DE PROBLEMAS ... 20% Para poder superar a asignatura é imprescindible obter unha nota Non presentado. Considerarase "non presentado" a calquer Matrícula de honra: outorgarase ós alumnos que, obtendo Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible e cumprir o a.- Non se empregarán plásticos. b.- Realizaranse impresións a dobre cara. c.- Empregarase papel reciclado. d.- Evitarase a impresión de borradores, moi |
|