Teaching GuideTerm Faculty of Nursing and Podiatry |
Grao en Podoloxía |
Subjects |
Podiatric Orthopedics 3 |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Podiatric Orthopedics 3 | Code | 750G02019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A20 | Coñecer e desenvolver as técnicas de exploración, para emitir un diagnóstico e pronóstico, e deseñar o plan de tratamento ortopodolóxico da patoloxía da extremidade inferior. Traumatismos óseos e músculo ligamentosos. Patoloxía do antepé e do retropé. Deformidades conxénitas. Lesións neurolóxicas. Amputacións. Asimetrías. |
A22 | Deseñar, obter e aplicar mediante diferentes técnicas e materiais os ortesis plantares e ortesis dixitais, próteses, férulas. Ortesioloxía plantar e digital. Estudo do calzado e calzadoterapia. Prescrición de tratamentos ortopédicos da extremidade inferior. |
B1 | Aprender a aprender. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 | Fomento dunha segunda lingua de interese para a profesión. |
B11 | Coñecementos de informática relativos ó seu ámbito de estudo. |
B12 | Capacidade de xestión da información. |
B14 | Implicación na calidade e busca da excelencia. |
B19 | Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|