TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
CE1 - Adquirir coñecementos básicos en topografía, xeodesia, fotogrametría, tecnoloxía LiDAR, sistemas de posicionamiento global e sistemas hidrográficos |
|
AJ2 |
CE2 - Adquirir coñecementos básicos de programación e manexar variables e sentenzas de control, así como obter a capacidade de desenvolver algoritmos |
|
AJ3 |
CE3 - Aprender a deseñar bases de datos e a realizar un modelado conceptual da información |
|
AJ4 |
CE4 - Adquirir coñecementos básicos en arquiteturas cliente-servidor e arquiteturas de aplicacións web |
|
AJ5 |
CE5 - Realizar modelado conceptual (obxectos, campos e redes), modelado lóxico (vectores, ráster e grafos), arquiteturas SIX, indexación espacial e modelado da información espazo-temporal |
|
AJ6 |
CE6 - Coñecer os conceptos básicos de procesamiento espacial, funcións vectoriais, funcións ráster, análise de terreo, interpolación, predición espacial, funcións sobre redes, xeoprocesos en bases de datos e xeoprocesos en diferentes software comerciais |
|
AJ7 |
CE7 - Coñecer os diferentes modelos de datos 2D e 3D, modelos temporais, xeovisualización de datos, operacións 3D, visualización de ferramentas de escritorio, creación de cartografía, visualización web |
|
AJ8 |
CE8 - Coñecer os fundamentos da interoperabilidade e infraestruturas de datos espaciais, software e fontes de datos existentes, así como aplicacións en infraestruturas de transporte, minería, enxeñería forestal, xestión de residuos, plan urbanístico, xestión ambiental e xestión do medio mariño |
|
AJ9 |
CE9 - Comprender os fundamentos da computación de altas prestacións, así como que ser capaz dee desenvolver algorítmica específica |
|
AJ10 |
CE10 - Coñecer as principais ferramentas de minería de datos espazo-temporais e poder desenvolver algorítmica en base a ela |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
CB1 - Posuir e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miudo nun contexto de investigación |
|
BJ2 |
CB2 - Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos, dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados ca súa área de estudo |
|
BJ3 |
CB3 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BJ4 |
CB4 - Saber comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BJ5 |
CB5 - Posuir as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
|
BJ6 |
CG1 - Adquirir coñecemento en tecnoloxías da información |
|
BJ7 |
CG2 - Adquirir coñecemento en xeomática e enxeñería cartográfica |
|
BJ8 |
CG3 - Adquirir a capacidade para analizar as necesidades dunha empresa no ámbito xeoespacial e determinar a mellor solución tecnolóxica ás mesmas |
|
BJ9 |
CG4 - Adquirir o coñecemento para desenvolver bases de datos xeoespaciais, aplicar e desenvolver xeoprocesos dependendo das necesidades existentes e aplicar as ferramentas tecnolóxicas de xeovisualización de datos |
|
BJ10 |
CG5 - Coñecer e ser capaces de aplicar os principios e metodoloxías da investigación como son a pesquisa bibliográfica, a toma de dato,s e o análise e interpretación dos mesmos, e a presentación de conclusións, de forma clara, concisa e rigorosa |
TypeC
|
Code |
|
|
Job guided |
|
CJ1 |
CT1 - Poder integrar as informacións e datos aportados por diversos técnicos e ferramentas na redacción de conclusións de acción |
|
CJ2 |
CT2 - Ser capaces de predecir e controlar a evolución de situacións complexas mediante o desenvolvemento de novas e innovadoras metodoloxías de traballo adaptadas ao ámbito científico/investigador, tecnolóxico ou profesional concreto, en xeral multidisciplinar, no que se desenvolva a súa actividade. |
|
CJ3 |
CT3 - Saber transmitir dun modo claro e sen ambigüidades a un público especializado ou non, resultados procedentes da investigación científica e tecnolóxica ou do ámbito da innovación máis avanzada, así coma os fundamentos máis relevantes sobre os que se sustentan |
|
CJ4 |
CT4 - Concebir a Xeoinformática como unha ferramienta de traballo transversal de aplicabilidade a multitud de sectores |
|
CJ5 |
CT5 - Adquirir a capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
|
CJ6 |
CT6 - Ter a capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega |
|
CJ7 |
CT7 - Desenvolver sensibilidade á sustentabilidade e compromiso ambiental, así coma o uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |