Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Comprender a xenealoxía dos procesos históricos de consolidación da profesión e da intervención socioeducativa. |
|
A2 |
Coñecer, analizar e valorar o marco da Educación Social e os modelos de carácter trasnacional, os desenvolvidos noutros países, especialmente no contexto europeo e iberoamericano. |
|
A3 |
Comprender os supostos e os fundamentos teóricos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
|
A4 |
Coñecer as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
|
A5 |
Coñecer os estadios evolutivos da persoa, e comprender as súas implicacións educativas. |
|
A6 |
Coñecer os aspectos fundamentais da conduta social e as principais teorías. |
|
A7 |
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. |
|
A8 |
Coñecer as características dos contornos de intervención do/a educador/a social, da súa evolución e prospectiva, así como da súa configuración e regulamentación a través de institucións profesionais. |
|
A9 |
Comprender os supostos pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos que están na base dos procesos de acción socioeducativa. |
|
A10 |
Comprender os fundamentos do deseño e uso dos medios e recursos para a acción socioeducativa. |
|
A11 |
Saber utilizar os procedementos e as técnicas psicosociopedagóxicas para a análise da realidade persoal, familiar e social. |
|
A12 |
Coordinar, asesorar e dinamizar equipos profesionais e colectivos participantes nos procesos de implicación e participación sociocomunitaria. |
|
A13 |
Desenvolver unha capacidade de mediación e de resolución de conflitos en contextos familiares e sociais. |
|
A14 |
Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificultan a inserción social e laboral de persoas e colectivos. |
|
A15 |
Deseñar e desenvolver proxectos, programas, servizos e accións nos diversos ámbitos de traballo socioeducativo. |
|
A16 |
Planificar procesos de avaliación e avaliar a calidade de proxectos, programas, servizos e accións nos ámbitos de traballo socioeducativo. |
|
A17 |
Coñecer e utilizar as principais técnicas de acción socioeducativa e comunitaria (dinámica de grupos, negociación, motivación, asertividade...). |
|
A18 |
Coñecer, integrar e articular os recursos sociais, institucionais persoais para levar a cabo o traballo nun determinado ámbito de acción. |
|
A19 |
Elaborar e xestionar medios e recursos para a acción socioeducativa. |
|
A20 |
Colaborar e asesorar na elaboración de programas socioeducativos nos medios e redes de comunicación e información. |
|
A21 |
Coñecer, utilizar e avaliar as TIC con fins formativos. |
|
A22 |
Realizar accións formativas e profesionais conformes cos principios éticos que se relacionan coa xustiza social, e desde o compromiso moral que representa a Declaración universal dos dereitos humanos. |
|
A23 |
Amosar unha actitude empática, respectuosa, solidaria e de confianza cara ás persoas e ás institucións de educación social. |
|
A24 |
Coñecer e deseñar propostas de intervención educativa para a sociedade multicultural. |
|
A25 |
Desenvolver unha disposición, aptitude e competencia lingüística que favoreza o traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
|
A26 |
Deseñar e levar a cabo proxectos de invesigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención profesional. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Coñecer, e saber utilizar as fontes de información. |
|
B2 |
Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información. |
|
B3 |
Saber presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
|
B4 |
Coñecer as contribucións das TIC e ser quen de utilizalas no estudo e nas tarefas profesionais. |
|
B5 |
Planificar e organizar a aprendizaxe con iniciativa, responsabilidade e de xeito autónomo. |
|
B6 |
Comunicarse oralmente e por escrito nas linguas oficiais. |
|
B7 |
Coñecer e comunicarse en linguas estranxeiras. |
|
B8 |
Ser capaz de resolver problemas e tomar decisións. |
|
B9 |
Capacidade crítica e autocrítica. |
|
B10 |
Ser capaz de se relacionar positivamente con outras persoas. |
|
B11 |
Recoñecer e respectar a diversidade e a multiculturalidade. |
|
B12 |
Ser capaz de cuestionar a propia escala de valores e comprender as responsabilidade éticas, profesionais e sociais da profesión. |
|
B13 |
Ser quen de detectar as propias necesidades de aprendizaxe e formación. |
|
B14 |
Recoñecer á necesidade e importancia de implicarse nunha aprendizaxe ao longo da vida. |
|
B15 |
Comprometerse na autoavaliación e na mellora do propio desenvolvemento profesional. |
|
B16 |
Ser tolerante para enfrontarse a situacións cambiantes. |
|
B17 |
Ser capaz de actuar con creatividade, incorporando perspectivas diferentes e ofrecendo novas solucións aos problemas. |
|
B18 |
Ser quen de actuar con iniciativa, autonomía e creatividade, incorporando perspectivas diferentes e ofrecendo novas solucións aos problemas. |
|
B19 |
Saber traballar en equipo de xeito colaborativo. |
|
B20 |
Ser quen de integrarse e comunicarse con expertos noutras áreas e en contextos diferentes. |
|
B21 |
Capacidade de influenza sobre persoas e/ou grupos, anticipándose ao futuro e contribuíndo ao seu desenvolvemento persoal, social e profesional. |
|
B22 |
Ser capaz de entender a calidade como un proceso de mellora continua, empregando indicadores para avaliar o seu progreso e resultados. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |