Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Licenciado en Química |
Subjects |
Cinética dos Procesos Contaminantes |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Cinética dos Procesos Contaminantes | Code | 610311623 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 1st four-month period |
Fourth Fifth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A4 | Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
A10 | Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción. |
A14 | Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
A15 | Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
A16 | Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A22 | Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A24 | Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A25 | Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|